A Reklámőrültek című amerikai sorozat retró hangulatával egy hatvanas évekbeli reklámügynökség dolgozóinak mindennapjait mutatja be. A sorozat igen sikeres, most a 3.évadnál járnak és a lehetséges összes díjat begyűjtötte a szakmában. Minden évben hazavitte a Golden Globe legjobb drámai tévésorozatának kicsiny szobrocskáját is. Az ekkora siker hatására a ismeretlen szereplők nevei hirtelen mindenhol megjelentek és hatalmas sztárrá váltak.
Nem csoda, hogy a Reklámőrültek szereplői megihlették a Mattel babakészítőit. A cég egyedi tervezésű babákat készített a szereplőkről. Ezek a játékok nem a nagyközönség elé lettek tárva, inkább a rajongókat célozták meg. De a nagy öröm után jött a nagy csalódottság. Ugyanis a sorozatban Don Draper és társai folyamatosan dohányoznak, alkoholt isznak, és persze nagy nőcsábászok a férfiak. Joan Holloway mellei is eltűntek csak a vörös haj és a kosztüm maradt meg a karakteréből, vagyis egy teljesen átlagos Barbie került a polcokra.
Az egyik blog szerint így kellene kinézniük:
"Ha tényleg olyan lenne, mint az igazi, akkor az egyik kezükben egy cigi füstölögne, a másikban egy pohár pia figyelne, Draper zsebéből pedig egy női bugyi lógna ki.."
Viv Groskop a Guardian egyik kritikusának szemlélete szerint hatalmas baj van a babák megjelenésével. Az ilyen üzleties jellegű kiárusítás nem méltó a sorozathoz, teljes mértékben elárulja a műsor értékeit.
Az egyik blog szerint így kellene kinézniük:
"Ha tényleg olyan lenne, mint az igazi, akkor az egyik kezükben egy cigi füstölögne, a másikban egy pohár pia figyelne, Draper zsebéből pedig egy női bugyi lógna ki.."
Viv Groskop a Guardian egyik kritikusának szemlélete szerint hatalmas baj van a babák megjelenésével. Az ilyen üzleties jellegű kiárusítás nem méltó a sorozathoz, teljes mértékben elárulja a műsor értékeit.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése